شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش پراکنده در برخی نقاط کشور، از کاهش نسبی دما طی روز آینده خبر داد.

وضعیت هوا

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، یکشنبه 9 اسفند، نیمه غربی بارش باران و برف و وزش باد، گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در دوشنبه 10 اسفند، با همراهی جریانات سرد شمالی با این سامانه در استان های واقع در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش برف و باران وکاهش دما پیش‌بینی می‌شود و ازشدت بارش در نیمه غربی کشور بتدریج کاسته خواهد شد و به علت حرکت شرق سوی این سامانه، بارش باران و برف و گاهی رعد و برق در مناطق مرکز، شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود. در ضمن با توجه به وزش باد جنوبی در عراق و شمال عربستان و تشکیل توده گرد و غبار انتظار می‌رود طی ساعات آینده توده گرد و غبار نواحی، جنوب غرب ایران را بطور موقت تحت تاثیر قرار دهد که از امشب نیز از غلظت آن کاسته خواهد شد.

به گفته وظیفه، آسمان تهران در روز یکشنبه 9 اسفند، همراه با غبار صبحگاهی، ابری، همراه با بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 17 و 9 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 10 اسفند، نیمه ابری، گاهی بارش پراکنده، در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای 14 و 6 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 326496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha